Chalkboard Stories

Bonjour!

blog2 : click saya
Status : Nak blackberry :(


HomeAboutStuff


Shout Here :)


masalah betol la
hye .assalamualaikum
ckp aku jelah ek
sekarang nieh aku serabut sangat ngan sorang mamat nieh asyik kacau aku je pastu cakap benda benda yang tak senonoh plak memang aku benci gila kat dye sebab ari tu yasmine duk chat dalam group yang dye add yasmine
pastu aku cakap lah  yang aku nak keluar dari groupnieh  sebab banyak sangat group lappy aku jadi hang pastu dye cakap ikut kau lah  lelaki tu pun tetiba je marah orng
pastu gi menyumpah adoyaoo ko nieh kau sape nak sumpah aku macam macam HAH jantan pastu dah balas balas balik aku cakap lah aku nak test je sebab lappy aku yang hang  kau gi nyumpah nyumpah aku nieh apsal pastu dye gi cakap yasmine ******** bucuk memang masa tu aku bengang giler kauu nieh gila ke apa gile ****sangat dah la giler**** pastu kawan kawan dye plak mai join pastu gi cakap sama benda macam dye cakap patu dye pon gi remove aku dari group tu pastu aku pon buat status" tulis yes akhirnye !!!" dye pon gi nyumpah aku dalam CB plak -,- pastu dye duk nyumpah nyumpah aku pon remove dye jadi friend aku senang duk bising sangat padan muka kau leaki /jantan yang kurang ajor sangat
so pade semua ponpuan jage jage lah kalau accept friend request orang
good bye for now and pasal jantan tu plak aku akan lupakan dye selama lamanye FULLSTOP .
bye people