Chalkboard Stories

Bonjour!

blog2 : click saya
Status : Nak blackberry :(


HomeAboutStuff


Shout Here :)


kesian ...
sekarang nieh  yasmine dah form 1 right ?
so aku teringat lah mase mase dulu mase aku darjah 5 ngan 6 memang selekah and rase malu sangat
kakak aku cerita yang aku memang selekah apa semua
memang menyesal lah ramai yang benci aku dulu weh  selalu kena pulau !

tapi sekarang aku dah lain aku jaga diri  dah machoo che wah !

aku haraplah tak adadah manusia yang cakap aku nie selekah apa semua doakan aku ek
dulu budak budak dalam kelas aku tak sporting sangat tapi sekarang dah lain sporting sangat dah matang gitu
tapi aku taksekolah skali dah aku pindah jauhhhh
walaupun korang cakap camtu kat aku dulu tapiaku tak kisah aku maafkan korang

aku sayang korang !!!
sekarang nieh kat skull baru memang giler ah semua sporting and friendly and stuff
aku suka !!!!
gud bye for now !
bu bye